Дали сирењето е здраво

Повеќе доктори тврдат дека сирењето е здраво за јадење, но дека не треба да се претерува бидејќи дури и тоа може да предизвика несакани ефекти.

„Сирењето содржи важни нутриенти, вклучувајќи ги тука калциумот и протеинот, како и витамин Б12 и цинк. Но, јадењето големи количини на сирење значат внесување на многу калории во телото, кои ќе се наталожат толку не сте внимателни“, вели Кели Причет, регистриран диететичар на Академијата за нутриција и диететика.

Помеките сирења имаат помалку калории од тврдите сирења. На пример, триесетина грама рикота сирење има околу 55 калории, додека истата количина чедар сирење има 120 калории.

Сирењето е исто така богато со заситени масти, кои го зголемуваат нивото на LDL холестерол, попознат како „лошиот холестерол“.

Сепак, покрај тоа што чедар сирењето има најмногу калории, тоа е здраво за вашите заби. Тврдите сирења имаат таква текстура која ѝ помага на устата да лачи плунка, што пак помага да се измие устата од киселините кои се насобираат во неа, и така се заштитуваат забите.

Facebook Comments
Мама365.мк ги задржува сите авторски права. Оваа содржина НЕ смее да се копира, размножува или на било кој друг начин да се дистрибуира без писмено одобрение од мама365.мк. Превземањето може да се врши ЕДИНСТВЕНО со наведување на мама365.мк како извор на содржината, со линк до соодветната содржина поставена на изворната страна www.mama365.mk