Зошто имате напади на глад во доцните часови

Оваа навика едноставно предизвикува дијабетис. Цел ден сте гладни, но вечерта надохнадувате за тоа, ова е честа грешка која е последица на брзиот живот кој го живееме.

Неодоливата потреба за прејадување во доцните часови не е само последица на гладувањето преку ден. На тоа влијаат и хормоните, тврди неодамнешното истражување. Истражувачите експериментот го спроведиле на 32 возрасни личности од 18 до 50 години. Половина од нив имале пореметување во исхраната и вишок килограми.

Испитаниците морале да постат во период од 8 сати пред оброкот во 9 часот наутро. Потоа повторно постеле до оброкот во 4 часот после пладне, и конзумирале течен оброк. На секои 130 минути после оброкот биле подложни на стрес-тест. По 30 минути откако бил изведен тестот требало да изберат брза храна како што е пица, чоколадо, чипс и слично.

КРИВИ СЕ ХОРМОНИТЕ И СТРЕСОТ
Резултатите покажуваат дека испитаниците биле повеќе гладни навечер отколку наутро, а сето тоа се должи на хормоните и стимулацијата на апетитот. А хормонот кој го намалува апаетиот навечер бил на многу ниско ниво.

Оваа навика едноставно предизвикува дијабетис. Цел ден сте гладни, но вечерта надохнадувате за тоа, ова е честа грешка која е последица на брзиот живот кој го живееме.

Неодоливата потреба за прејадување во доцните часови не е само последица на гладувањето преку ден. На тоа влијаат и хормоните, тврди неодамнешното истражување. Истражувачите експериментот го спроведиле на 32 возрасни личности од 18 до 50 години. Половина од нив имале пореметување во исхраната и вишок килограми.

Испитаниците морале да постат во период од 8 сати пред оброкот во 9 часот наутро. Потоа повторно постеле до оброкот во 4 часот после пладне, и конзумирале течен оброк. На секои 130 минути после оброкот биле подложни на стрес-тест. По 30 минути откако бил изведен тестот требало да изберат брза храна како што е пица, чоколадо, чипс и слично.

КРИВИ СЕ ХОРМОНИТЕ И СТРЕСОТ
Резултатите покажуваат дека испитаниците биле повеќе гладни навечер отколку наутро, а сето тоа се должи на хормоните и стимулацијата на апетитот. А хормонот кој го намалува апаетиот навечер бил на многу ниско ниво.

„Доцна попладне или навечер е времето кога стресот предизвикува ситуации во кои се прејадуваме“, пишува Ред Онлајн.

Според тоа најдобро е да се јаде повеќе преку ден отколку да се гладува и да се надохнади во доцните часови.

Facebook Comments
Мама365.мк ги задржува сите авторски права. Оваа содржина НЕ смее да се копира, размножува или на било кој друг начин да се дистрибуира без писмено одобрение од мама365.мк. Превземањето може да се врши ЕДИНСТВЕНО со наведување на мама365.мк како извор на содржината, со линк до соодветната содржина поставена на изворната страна www.mama365.mk