Намирници кои треба да ги конзумирате пред спиење

Стресот, работата и начинот на живот го одредуваат темпото на нашето спиење или не спиење, но и исхраната има свој удел во тоа.

Овие намирници треба да ги јадете доколку сакате да имате добар сон, кој ќе ви помогне да се одморите, а не дополнително да се изморите.

Млеко

Ако мислите дека чаша топло млеко пред спиње финкционира само кај децата, се лажете. Млекото содржи есенцијални амонокиселини кои го градат хормонот на среќа, серотонин. Овие компоненти заедно ќе ви помогнат полесно и побрзо да запиете.

Цреши

Сезоната на цреши само што започна и сега тие можат да ви помогнат во борбата против инсомнија. Црешата е една од ретките намирници која во себе содржи мелатонин кој помага во одржување на вашиот биоритам.

Банана

Бананата е одличен избор пред спиење бидејки содржи магнезиум кој ги опушта мускулите и ви помага побрзо да заспиете. Хранливите банани се одлично средство за спиење бидејки го потикнуваат мозокот на излачување на мелатонин и сератонин кој ќе ви помогне побрзо да заспиете.

Мисиркино месо

Ова месо содржи триптофан, есенцијална аминокиселина која ќе ви помогне полесно и побрзо да заспиете.

Facebook Comments
Мама365.мк ги задржува сите авторски права. Оваа содржина НЕ смее да се копира, размножува или на било кој друг начин да се дистрибуира без писмено одобрение од мама365.мк. Превземањето може да се врши ЕДИНСТВЕНО со наведување на мама365.мк како извор на содржината, со линк до соодветната содржина поставена на изворната страна www.mama365.mk