Работи кои не смее да ги правите ако сакате да ослабете

Тренинзите со висок интензитет кои вклучуваат кратко и интензивно трчање или возење на велосипед прават срцето да чука многу побрзо отколку на тренинг со помал интензитет.

Некои од овие програми ветуваат дека можете да ослабнете само со 7 минути тренинг, а другите со 27 минутен тренинг.

Група на гојазни и физички неактивни луѓе учествувале во истражувањето, каде тренирале три пати во неделата по 24 минути. Верувале или не, тие и се здебелиле, односно добиле 0,7 проценти масни наслаги низ наредните 12 недели.

Експертите советуваат дека таква врста на тренинг е добра само за оние кои се во форма, а луѓето кои сакаат да ослабнат мора да вежбаат барем по 45 минути секој ден и тоа со многу послаб интензитет на вежби.

Facebook Comments
Мама365.мк ги задржува сите авторски права. Оваа содржина НЕ смее да се копира, размножува или на било кој друг начин да се дистрибуира без писмено одобрение од мама365.мк. Превземањето може да се врши ЕДИНСТВЕНО со наведување на мама365.мк како извор на содржината, со линк до соодветната содржина поставена на изворната страна www.mama365.mk