Како да ги избегнете менструалните грчеви

Ние, дамите сме толку различни, но има едно нешто што не обединува. Да, грчевите за време на циклусот. Едвај можете да најдете жена која не ги доживеала барем еднаш во својот живот, а повеќето од нас редовно ги доживуваме. Секој месец, милиони жени ширум светот сакаат да ги сменат телата со мажите за да не ја доживуваат оваа болка- или барем да постои третман кој може да им помогне.
Ние најдовме 13 начини да ви помогнеме да се изборите против овие болки во и лесно да ги преживеете најтешките денови во месецот. Прочитајте ги!

1. Ставете нешто топло

Еден научник од Колеџот Лондон покажа дека температурата од 40 ° C (104 ° F) помага да се ослободите од грчевите. Д-р Кинг, кој го предводеше истражувањето, рече дека тие се предизвикани од намален проток на крв во вашите органи, што резултира со оштетување на ткивото.

Најдобрата работа е дека топлината работи на ист начин како и лековите, блокирајќи ги рецепторите за болка наречени P2X3. Затоа, земете го шишето со топла вода или печка за загревање, ставете го на стомакот и почувствувајте пријатна топлина што ја ублажува болката.

2. Дозволете си топла купка

Како што споменавме погоре, топлината помага да се олесни периодот на болка. Покрај тоа, купката е исто така одличен начин да се релаксирате и физички и ментално. Наполнете када со топла вода, додадете некои видови сол (лавандата исто ќе се справи со стресот), истурете 2-3 лажици ѓумбир, вклучете ја омилената музика, направете чаша чај и уживајте!

За да го направите ефектот подобар, додадете неколку капки миризливи масла:
• Лавандата ја олеснува болката и ви помага да се опуштите.
• Циметот и еукалиптусот ги намалуваат воспаленијата.
• Розата помага да се нормализира менструалниот циклус и да се смири.
• Камилица и ylang-ylang ги релаксираат мускулите и ја намалуваат раздразливоста.

3. Масирајте го стомакот со етерични масла

Истражувањата докажуваат дека масажата со етерични масла може да ги намали болките на дамата. Значи, тука се неколку техники за масажа кои ќе ви помогнат да ги преживеете овие денови:
• Ставете ги дланките во центарот на стомакот и почнете да цртате големи кругови, малку притискајте. Направете го ова 30 пати.
• Поставете ги средните прсти и показалците на двете раце директно над папокот, притискајќи го стомакот. Нацртајте срце, движете се нагоре, настрана и надолу, завршувајќи ја формата под папокот. Потоа повторно поткренете ги прстите. Повторете 20-30 пати.
• Ставете ги рацете на грб под ребрата. Почнете да ги поместувате рацете надолу, со притисок, додека не стигнете до вашата опашка. Повторете околу 30 пати.
• Тријте го долниот дел од стомакот со двете раце приближно 30 пати.
• Масирајте го стомакот со зглобовите околу 30 секунди.

Да го направите ефектот подобар и процесот пријатен, пробајте некои од етеричните масла што ги препорачувавме погоре. Или можете да подготвите мешавина од лаванда, сунѓерест мудрец и мајорам (2: 1: 1 сооднос).

4. Пијте билен чај

Билен чај е нешто што луѓето пиеле со векови, потпирајќи се на лековитите својства на билките. Иако употребата на чај за ублажување на болката може да изгледа чудно за некои, научниците ги докажаа придобивките од чајот од камилица во лекувањето на такви работи како што се менструалните грчеви. Тој содржи глицин, кој ги ублажува мускулните грчеви, со што се релаксира матката. Покрај тоа, ефектот на чајот е кумулативен и може да трае до 2 недели.

Чајот од куркума, исто така, се докажа дека помага за грчеви поради неговите антиинфламаторни својства. Исто така ги отстранува грчевите, ја смирува и намалува подуеноста. Значи еве го рецептот за овој егзотичен чај:
• 24 g (0,8 мл) рендан корен од куркума
• 13 g (0,45 мл) рендан корен од ѓумбир
• 1/4 лажиче мелен цимет
• Неколку парчиња мелен црн пипер
• 80 g (2,8 мл) мед
• Сок од половина лимон

Ставете ги состојките во тегла и темелно измешајте. Чувајте го во фрижидерот. За да го направите чајот, земете една лажичка од смесата и се измешајте ја со 170-230 мл (6-8 мл) вода што врие. Додај малку повеќе бибер.

5. Имајте секс

И покрај ситуацијата за која зборуваме, ова може да биде најпријатна точка на нашата листа. И една од најповолните. Според разни истражувања, сексот го зајакнува имунолошкиот систем, ги ублажува главоболките, па дури и ја подобрува меморијата.
Веројатно знаете дека оргазмите предизвикуваат ослободување на норадреналин, серотонин, ендорфин и допамин, што помага да се намали перцепцијата на болката. Приливот на крв во гениталиите и вагиналната стимулација го прават истото со навлажнување на ткивата и релаксирање на мускулите.
Покрај тоа, сексот исто така може да го направи вашето тело да се ослободи од менструалната крв побрзо поради контракции што ги доживувате за време на оргазам, со што се скратува вашиот циклус.

6. Спијте добро

Сите знаеме дека спиењето е важно за нашето здравје, но заспивањето за време на циклус може да биде вистинска борба. Знаете- сите оние грчеви, главоболки и промени во расположението. Вашата омилена перница одеднаш станува непријатна, а вашиот душек се бунтува против вас… Потоа наутро, ќе се чувствувате потечени и поспани.
За да го направиме вашиот живот малку подобар, имаме неколку совети за спиење. Експертите препорачуваат да спиете во положба на фетус, бидејќи ви се опуштаат мускулите околу стомакот и се намалува болката. Покрај тоа, како што вашите нозе се стегнати, има помалку шанси за истекување. Одлично!

7. Хидрирајте се

Колку чудно и да звучи, пиењето повеќе вода го спречува задржувањето на течностите во вашето тело. Ова ќе го олесни или дури и ќе ви помогне да го избегнете отокот и надуеноста. За да постигнете подобар ефект, можете да се обидете да пиете млака или топла вода наместо ладна. Тоа ќе ја елиминира болката со опуштање на мускулите.
Ако не сте обожавател на вода, обидете се да јадете овошје и зеленчук. На пример, краставици, зелена салата, лубеници, праски и разни бобинки. Тие се богати со вода (околу 90-96% по волумен) и очигледно имаат добар вкус.

8. Јадете зачини и билки

Зачините се дел од нашиот секојдневен живот, но не ја знаеме нивната вистинска вредност. Научниците спроведоа некои истражувања чии резултати може да ни помогнат да се справиме со менструалните болки. Еве што можете да користите за да ги направите овие денови малку пријатни:
• Семе од анасон. Едно истражување покажа дека семето на анасон, всушност, може да се бори со грчеви. Тие не се помалку ефикасни од лековите и ја олеснуваат болката во рок од еден час. Недостатокот е што тие предизвикуваат потешко крварење, па подобро е да не ги земете навечер.
• Ѓумбирот, напротив, го намалува крварењето. Тој може да го подобри вашето расположение и да ги направи физичките симптоми помалку изразени.
• Циметот може да ја ублажи болката, да изгубите помалку крв и да ви помогне да се ослободите од гадењето.

9. Не заборавајте за витамини и минерали

Друг начин за ублажување на менструалните грчеви е да се земаат витамини и минерали. Експертите препорачуваат:
• Калциум за одржување на мускулниот тонус. Научниците препорачуваат да се земаат 1000 мг / ден за да ги олеснат грчевите. Можете да додадете храна богата со калциум во дневното мени- брокули, бадеми, јогурт и млеко.
• Витаминот Д помага вашето тело да го апсорбира калциумот и исто така може да го намали воспалението.
• Омега-3 масни киселини, како што се рибино масло, помагаат да се намали воспалението. Но, треба да бидете внимателни, бидејќи тоа може да го зголеми крварењето.
• Магнезиумот ги намалува нивоата на простагландин, супстанца што ја зголемува перцепцијата на болка. На луѓето со срцеви заболувања им се препорачува прво да се консултираат со својот лекар.
• Витаминот Е помага да се борите со грчеви, но луѓето со дијабетес, срцеви заболувања и некои видови на рак треба да бидат внимателни со него.

Facebook Comments
Мама365.мк ги задржува сите авторски права. Оваа содржина НЕ смее да се копира, размножува или на било кој друг начин да се дистрибуира без писмено одобрение од мама365.мк. Превземањето може да се врши ЕДИНСТВЕНО со наведување на мама365.мк како извор на содржината, со линк до соодветната содржина поставена на изворната страна www.mama365.mk